søndag den 30. oktober 2011

1,2 mange....

Lørdag aften kl 23:50 så mit spisebord nogenlunde sådan her ud.....

Skårede firkanter og stofstykker alle vegne.

Jeg er lykkelig for mit uundværlige skæresæt, men det er alligevel ret tidskrævende. Selvom jeg tog dette døgn´s 25. time i brug - er jeg alligevel ikke nået så langt som jeg troede jeg ville være og det er desværre nok begrænset hvor meget jeg når idag, hvor jeg både skal hente Basse og forbi min Mor´s "Førjulemarked".
Nu mangler jeg kun lige at skære den sidste bunke stof i denne omgang, før jeg kan begynde at sætte dem sammen til små tæpper. Så det vil jeg lige se om jeg ikke kan få skåret, inden jeg kører. :)

Sidste bunke "ikke-skåret".

Her til morgen ser resultatet sådan her ud :


 102 farvestrålende firkanter :)

Det er da en begyndelse, ikk. 

Rigtig god søndag til jer....

Søndagssmil fra Maria :)




2 kommentarer:

  1. Uhh det ser spændende ud! Hvor har du fået fingrene i det fine elefantstof i rødt og i blåt?
    Kh Bebe
    Ps. Fedt at du vil være med i min give away, så kan jeg måske gøre gengæld for de fine ting jeg vandt hos dig :)

    SvarSlet
  2. Jeg har købt det i stof2000 for længe siden. Men jeg har stadig noget til overs, hvis du ikke skal bruge flere meter :)

    Og ja, jeg har smidt nogle meget store og magnetiske lodder i din give-away. Jeg MÅ vinde de elefanter !! ;)

    SvarSlet