mandag den 31. oktober 2011

Aaarrgghh.... altså :(

Så så man mig sidde klar i en rolig aftentime - med bunkevis og atter bunkevis af de farvestrålende baby-tæppe firkanter, stof, tråd, saks og noget i både koppen og slikskålen....


Blot for at opdage at min elskede 18 år gamle symaskine er afgået ved døden !!! :(
Ej, altså helt død er den ikke for der er lys i pæren, men sy vil den ikke. Den lyder som en gammel bil en iskold mandag frostmorgen, så det er tvivlsomt om den nogensinde kommer til sy igen.
ØV !!

Nå, men jeg har så i stedet for taget hul på den 4. af pakkerne til min Advents Give Away - men det kan jeg jo af gode grunde ikke vise jer billeder af ;)

Mandagssmil fra Maria
:)



1 kommentar:

  1. Ej hvor surt... Det er jo ikke til at undvære den symaskine hvis man først er afhængig af den ;o)
    Håber den bare var mandagstræt!!

    :o) Karina

    SvarSlet