lørdag den 29. oktober 2011

At pleje sit krea-shoppe-gen....

Jeg havde jo egentlig lavet en aftale med migselv om, at jeg ikke skulle købe mere garn, før jeg havde brugt minimum 10 nøgler af det jeg allerede har....

Meeeeen..... når det nu så ligger der på hylderne og næsten ingenting koster, som det gjorde hele 2 steder idag - ja, så har jeg lykkeligt glemt aaaaaaalt om den aftale *kigger op i loftet og fløjter*

Jeg forsøger at retfærdiggøre det med at jeg faktisk har gjort nogle super-kup, og jeg har faktisk også allerede et par fine idéer til, hvad det skal bruges til - og så er det vel okay :)

Så hold fast - og gør klar til billedrækken. ;)

Jeg vil dog liiiiiige starte med at vise jer, det jeg egentlig kørte afsted for at købe - nemlig lidt stof til tæpperne, jeg skal bruge min aften på :)



Og nu så lidt garn....

2 ngl. for 20 kr. i Kvickly :)

10 ngl. for 25 kr. i Kvickly :)

10 ngl. for 25 kr. i Kvickly :)
( hør/bomuld )

5 kr. pr. ngl. i Netto :)

3 kr. pr. ngl. i Netto :)

Så alt i alt 47 ngl. garn til bare 153 kr !!!
Mon ikke liiiiiiige jeg kan klare mig lidt ;)


Smil fra Maria :) 


7 kommentarer:

  1. Hold nu lige op , nolge gode købe du har gjort..Kan godt forstå du ikke kunne lade det ligge... Jeg glæder mig til at se hvad de bliver forvandlet til...

    SvarSlet
  2. Uha ja - det er ikke idéer der mangler ihvertfald... nok nærmere lidt flere timer i døgnet ;)

    SvarSlet
  3. Sikke et godt køb - var der udsalg eller er det standart? Syntes ikke min netto har så billigt garn - eller garn overhovedet.

    SvarSlet
  4. Det var nedsat - formentlig fordi de skulle have plads til alt juleræset. Og det blev jo så til min fordel :)

    Jeg syns nu de med jævne mellemrum har garn i deres reklameblad. Mest nu om efteråret selvfølgelig. Og normalprisen er som regel ikke så høj. :)

    SvarSlet
  5. Jeg kan godt undvære noget af det, hvis det er... ;)

    SvarSlet
  6. må hellere holde mig til det jeg har:) måtte rydde 3 hylder for at få plads til sidste shoppetur med stof og garn, men tak for tilbudet:)

    SvarSlet