tirsdag den 11. oktober 2011

Efterår, sådan for alvor

Ja, det kommer vel ikke som nogen overraskelse at det for alvor er blevet efterår og det er da næsten skræmmende så stor en forskel der har været på de to sidste weekender.
Fra shorts og korte ærmer til halstørklæde og uldent undertøj på bare 1 uge :(

Jeg har min lille "blog-pause" på at få ordnet alle de småting, der hører med til at bo i hus - når efteråret pludselig sætter ind. Haven er gjort vinterklar, havemøblerne er taget på ferie i skuret og indenfor gælder det om at skabe ekstra hygge og varme.

Igår købte jeg en lilla voksdug - til bare 50 kr for 3 meter i Jysk og det er som om den luner lidt mere end de sommerlige farver. Nu skal jeg bare have syet et par nye puder til sofaen, så er vi vinterklar indenfor også :)


Hvad gør I andre, når årstiderne skifter ..... for at skabe ekstra varme og hygge indenfor ??

Varme efterårssmil herfra :)

1 kommentar:

  1. Jeg skal først og fremmest ud og købe mere varmt tøj ind til de nu kølligere dage. Indenfor skal jeg finde en masse sterinlys, varme uldtæpper og den gode the frem..:)

    /Chris

    SvarSlet