mandag den 3. oktober 2011

Nye firkanter på Lindevej....

Nå, ja - hæklede oldemor-firkanter fylder jo en hel del i mit lille univers pt. På godt og ondt....
Jeg er faktisk RET træt af dem for at sige det mildt !! Men jeg er simpelthen NØDT til at jeg vise jer det her billede....


Humlen af det hele er : Firkanterne på billedet er faktisk ikke mine, men min skønne datters - hun er nemlig gået igang med at hækle sit helt eget sengetæppe !! ( Formentlig stærkt inspireret af mine hæklerier ).
Jeg forundres over hendes evner - og ikke mindst vedholdenhed. Hun har allerede lavet 26 firkanter på små 3 uger ud af 149 i alt. Så jeg syns det er RET godt klaret :)

Hun er nemlig kun 12 år ;) og jeg er ualmindelig stolt af hende !! :)

4 kommentarer:

  1. Hvor er hun bare sej... forstår godt at du er stolt af hende

    SvarSlet
  2. sikke en sej og viljestærk datter du har, det er værd at prale af :)

    SvarSlet
  3. Ja, jeg syns også det er ret godt klaret :)

    SvarSlet