tirsdag den 11. oktober 2011

Retro-dilemma

Altså... det er nok sådan med mig at jeg som de fleste andre syns at de meget moderne blomstrede retro-mønstre som hamstres i stor stil i landets genbrugsbutikker og i bedsteforældres gemmer pt. er ganske fine.
Faktisk rigtig rigtig fine og flere af mønstrene indeholder samtidig også en masse minder fra min barndom. Så det kan næsten ikke være bedre, vel...
Nu har jeg så valgt at sy puder til min sofa i lillablomstret retro-stof. Jeg syns at stoffet er superskønt og farverne passer fint til resten af mine ting....



MEN .... for der er faktisk et men. Jeg kan simpelthen ikke holde op med at tage migselv i at syns at det ligner sengetøj. Jeg tror at jeg de første 5 gange idag allerede har undret mig over hvordan min hovedpude var havnet nede i sofaen.
Nu får de lige en chance - for ja, de er selvfølgelig noget anderledes end de andre, så måske kræver de bare tilvænning som så meget andet nyt. Men hvis de blir ved med at skabe soveværelses-stemning i stuen, så må jeg altså ud og finde noget andet stof.

Et dilemma jeg ikke lige havde set komme, det må jeg indrømme. At noget er skønt - bare ikke til det man tror. Og måske bare ikke hjemme hos mig :)

Smil fra Maria
:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar