søndag den 30. oktober 2011

Små små huer :)

Jeg har været en tur i Vordingborg og hente en stak huer, som en af mine skønne veninder har strikket til mit hospitals-projekt "Med hånd og hjerte" :)


Og så syns jeg lige at I skal se det skønne tæppe som Gitte har lavet til selvsamme projekt :)



Ord kan ikke beskrive hvor glad jeg er for jeres hjælpende hænder og hjerter - det blir en FANTASTISK kasse at sende afsted !!! Og jeg VED at den vil gøre så meget lykke.


TUSIND TUSIND TAK !!!

Varme smil fra Maria :)  




5 kommentarer:

  1. Hvor ser det fint ud, her er det indtil videre blevet til 2 små huer :-))

    SvarSlet
  2. Stella som har strikket alle de her, har også haft et par måneders forspring ;)

    Men det er rigtig dejligt at gå og se at indholdet i kassen vokser med skønne ting :)

    SvarSlet
  3. Hvornår skal du egentlig have tingene senest?

    Lene

    SvarSlet
  4. Jeg ville jo rigtig gerne sende kassen afsted omkring d. 12-14 december, så den når at komme frem inden jul. Så omkring d. 8-10 dec. tænker jeg :)

    SvarSlet
  5. Huerne er godt nok søde, og det er tæppet også.. Jeg er i gang med at hækle firkanter til et tæppe, er lidt over halvvejs, så det burde være færdig i god nok tid så du kan få det med i kassen :)

    SvarSlet