lørdag den 29. oktober 2011

Sofa-fredag

Sådan en alene-fredag er nu ikke så tosset :)

Jeg fik ordnet de ting jeg havde på min to-do liste og endte med at hygge mig på sofaen med en film, popcorn, en lille rundfart i blogland og fik så samtidig strikket håndklædet færdigt. :)



Så nu er jeg klar til et nyt projekt !!! Jeg skal bare lige bestemme mig... :/
Og det passer i virkeligheden meget godt, for idag er min tid sådan næsten opbrugt på forhånd.
Jeg skal hente Pippi i Næstved kl 13, hyggeshoppe, handle, bage kage til fodboldafslutningen - og når hun så er taget afsted skal min aften gå med at skære firkanter til tæpper :) Og det var så den lørdag....

Jeg håber I får en skøn lørdag hvor I end befinder jer og hvad I end skal :)

Varme weekendsmil fra Maria :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar