lørdag den 29. oktober 2011

Støt brysterne galla....

Nå ja altså galla er der måske ikke ligefrem over min påklædning pt. - hvor TV3´s Bryst-Galla-Show ellers underholder i baggrunden, mens jeg skærer tæppefirkanter til den store guldmedalje....

Men jeg har i dagens anledning købt de her 2 toppe - som støtter selvsamme formål med 25 kr. stykket.



Og jeg har så valgt at iføre mig den ene, ( fin kvalitet iøvrigt ) - sammensat med hyggebukser og sutsko.... Faktisk næsten nok så langt fra galla-agtigt som det overhovedet kan blive.... Nå, ja lidt hygge må der til, ikk...

Jeg håber inderligt at nogle kloge kloge mennesker en dag finder koden, der kan udrydde denne modbydelige og grimme sygdom, der rammer så mange fantastiske kvinder, mødre, døtre, søstre.....

Kærlige smil fra Maria :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar