tirsdag den 25. oktober 2011

UUhh en pakke !!

Jeg er lige kommet hjem fra hospitalet med en arm der er lettere blå/rød-sprængt efter en blodprøvetagning.
Iøvrigt kan jeg hilse og sige at det ikke ligefrem er betryggende, når bioanalytikkeren efter 3. kolbe blod udbryder "Jamen der er da noget helt galt her - du hedder da ikke Casper !!! "

ØØhh nej, ikke så tit ihvertfald :(

Nå, men hvor ER det dog skønt at komme hjem til en spændende pakke i postkassen.

Jeg har nemlig fået den sidste pakke fra pakkelegen af Musse - og den er bare fyldt med fine ting. :)



Tusind tak !! :)

2 kommentarer:

  1. Velbekom :-)Og undskyld forsinkelsen !! Håber der er noget du kan bruge!

    SvarSlet
  2. Absolut - øreringene er "flyttet" ned til teenageren og Basse har hapset mærkerne og klemmerne.

    Så jeg må se hvad der er tilbage til mig ;)

    Jeg håber du har det bedre :)

    SvarSlet