fredag den 28. oktober 2011

What to choose....

Jeg tumler stadig lidt med hvad jeg skal gå igang med nu hvor tæppet til min Mor er færdigt. Det er som om jeg ikke rigtig kan finde det helt rigtige. Kigger lidt på forskellige ting, får gode ideer og når jeg så går op for at vælge garn, og kommer ned igen med min kurv - så er det alligevel ikke det helt rigtige.

Jeg tror at jeg hælder mest til et tæppe mere.... og det skal HELT sikkert ikke være i traditionelle oldemorfirkanter :/

Men.... hvad skal man så vælge for en "model"....

Jeg er vild med Apple Blossom tæppet fra MiA, men jeg kan ikke finde nogen der forhandler garn i så mange forskellige nuancer af lyserød/grøn som det kræver. Og jeg er nok ikke helt parat til af ofre det det koster at købe garnet hos MiA, der selv farver det. Så indtil videre blir det nok i drømmene :)

Blogland og div. opskriftsider gemmer på så mange skønne skønne tæpper, og måske hælder jeg lidt til at lave et af dem med bølger, bølger, bølger - bortset fra at tanken om at sidde med et flere kilo tungt tæppe i hænderne, efterhånden som det skrider frem - får mig til at rynke lidt på næsen.

Så jeg er vist stadig i tænkeboks.... :/ Kan en eller anden skubbe mig ud...

Smil fra Maria :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar