torsdag den 17. november 2011

I en lille båd der gynger

..... sidder jeg og.... nå, ja synger gør jeg altså ikke. Men jeg har lånt lidt akrylgarn fra min store piges garnkurv, og har forsøgt mig frem på div. "bølgetæppe-mønstre"
Og jeg kan godt røbe at de ikke er lige nemme allesammen :( Et par af dem har jeg helt opgivet, efter utallige forsøg *indsætvalgfritbandeordher*

Lige nu hælder jeg til de her 3 - som er nemme at gå til. Og som dermed er havnet på min to-do-liste :)


Øverst ( rød, blå, rød ) er Lusy´s opskrift

Midterst ( turkis, grøn, turkis ) er Liselotte´s opskrift

Nederst ( grøn, rød, grøn ) er Karen´s opskrift

De 4 andre mønstre som jeg har prøvet kræfter med, skal jeg spare jer for billeder af - de vil bare frembringe latterkramper og hovedrysten fra jeres side ;) Og DEM blir det ihvertfald ikke !!!

Men rart at få testet idéerne - så man ved hvad man går ind til :) Nu må vi se hvad jeg kan drive det til, når jeg engang er færdig med alle juleprojekterne og selvfølgelig mit Projekt Pink.

Farvestrålende smil fra Maria
:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar