onsdag den 30. november 2011

Jamen det er jo hele 3 ting på én gang...

Der gik sådan ca. 3 min. fra storetøsen kom hjem igår og så stramajstykkerne til hun så sit snig til at frarøve mig den pude jeg jo ellers var gået igang med, og nu er det så hendes projekt :)


Her er det foreløbige resultat :)

Det passer mig egentlig godt, for jeg har en hel liste af ting jeg gerne ville nå at lave færdige - sådan ca. helst igår, ikk...

Dagen idag går med at lægge sidste hånd på tæpperne til Børnehospitalet 


Jeg sender kassen afsted lige omkring d. 13. december og jeg er supertaknemmelig over alle de fine ting jeg har modtaget fra jer !!!
Tusind, tusind tak !!

I aften når vi kommer hjem fra onsdagsmiddag hos mine forældre, skal jeg have lagt sidste sting på den robot jeg er ved at brodere til Basse´s soveværelse :)


Mønsteret er set, lånt og forstørret fra

Umiddelbart er planen at det skal i ramme og hænges op på væggen oppe i hans soveværelse, men nu må vi se hvad det ender med. Nogle gange blir ting til noget andet end tiltænkt :)

Smil fra Maria
:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar