søndag den 27. november 2011

Julepynt én mas´...

Jeg har hentet julepynten ind fra skuret


Og jeg har opdaget at jeg har et alvorligt problem... Ja faktisk så er det ved at udvikle sig til en massiv krise på højde med den verdensomspændende økonomi ( mindst ) ;)

Jeg har .....
1. for lidt plads ( nævner IKKE mine 3 etager, 7 vær. )
2. aaaaaaalt for meget julepynt.
:/
Nej egentlig er det jo nok en kombination - eller nok nærmere et "forkert" valg i møbler eller mangel på samme. Jeg har ihvertfald ikke nogen steder at sætte/hænge alle de ting jeg gerne ville have fremme. *surmulernogetommanglendehylder*
( Det skal så lige nævnes at det er første år vi bor her, hvor der skal pyntes - så det er et nyt dilemma for mig at der ikke er nogle steder til tingene. )


Hva´pokker gør jeg....
Kunne en eller anden med indretnings-talent ikke tænke sig at løse den opgave - mod at jeg selvfølgelig bager et hav af forskellige julesmåkager, skriver alle dine julekort, eller noget andet i den dur... ;)

Det værste er næsten at skulle vælge.... hvor ER det dog en grim opgave :(
Alt det fine fine julepynt som har ligget gemt væk og nu er det så kun en brøkdel der rent faktisk får lov at komme ind i stuen. SUUUUK !!!

Det er IKKE godt...
Nogen må da gøre noget....

Smil fra Maria
;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar