onsdag den 2. november 2011

Så kører vi !!!

Hurra for førstehjælp, kunstigt åndedræt og ikke mindst det faktum at jeg er nabo til en Brandstation fyldt med søde og hjælpsomme mænd - for nu kører min gamle symaskine igen !!
Spørgsmålet er hvor længe - men ihvertfald har jeg fået startet på sammensyningen af babytæpperne idag og om ikke andet er de ihvertfald farvestrålende :)



De to første er kun syet sammen i rækker, så de skal lige et par ture gennem symaskinen igen inden de er klar til at få bagside og kanter på.


Det lilla her er syet sammen og mangler kun bagsiden og kanter.

( Undskyld billedkvaliteten )

Smil fra Maria
:)


2 kommentarer:

  1. De bliver rigtig fine, godt at du havde nogle "handy mænd" til at hjælpe med maskinen. Den er da ikke til at undvære og jeg håber at den kan køre længe endnu. Knus Gitte

    SvarSlet
  2. Kan huske min symaskine brød sammen engang for et par år siden ( den er jo også kun 10 år gammel snart) og tog den bare med til en tilfældig forhandler. Tor jeg gav 300 kr men så kørte den også igen og den lever stadig:D I tilfælde af at de dejlige handy mænds magi ikke varer ved;)

    SvarSlet