lørdag den 5. november 2011

Starten på en Zoologiske Have...

Min Mor og jeg har været på julemarked på Kirsebær Kroen idag - et marked som udelukkende er fyldt med folks hjemmelavede ting. ( Kan det blive bedre ?? - nej vel )
Der er lidt for en hver smag og også noget som ihvertfald aldrig får lov at komme indenfor dørene her ;)

MEN.... Så var der lige en dame, som på et hjørne af sit lille bord, havde et lille udvalg af hæklede dyr. Ovenikøbet til nærmest ingen penge !!! Så de her 2 kom med mig hjem i cykelkurven :)



Jeg tænker at de skal pakkes ind til Basse´s julekalender, og er sikker på at de nok skal skabe lykke. :)

MEN - når det så er sagt, så er der faktisk noget jeg glæder mig ENDNU mere til at give ham !!!

Basse er nemlig helt tosset med løver og bruger en del tid i sin løvedragt. Og jeg var derfor ved at vælte ned af stolen af begejsting da Iben for noget tid siden lavede en Give away, hvor man bl.a kunne blive ejer af ham her :


DESVÆRRE vandt jeg ikke :(
Men valgte at spørge Iben om hun mon ville lave en til Basse, mod betaling selvfølgelig.
Og tænk engang, hun sagde JA, selvom hun normalt ikke laver bestillings-arbejde. Og hun vil endda kun have betaling for garn og porto. Det er jo helt vildt !!!
Jeg glæder mig SÅ meget til han flytter ind her.

Og nååå ja.... det her, er så min Løve :
og en del af mit hjerte udenfor.


Rigtig god lørdag til jer.

Kærlige smil fra Maria
:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar