onsdag den 7. december 2011

En meter, Snehvide og de 7 små dværge - tak !!

De sidste snart mange dage hvor tæppet har ligget stille, har jeg bl.a været igang med at brodere.... Det er noget af det jeg elsker allermest, udover at hækle. Det er så fredfyldt og jeg kan have det med alle vegne. Og her er resultatet :)









Eneste "problem" er bare at det er for langt til det jeg havde planlagt. :(
*indsætvalgfritbandeordher*
Så jeg må prøve igen engang i det nye år. Hvilket så vil være 5. gang jeg kaster mig over det samme mønster, og det blir så absolut også sidste gang.
Så skulle nogen sidde og være ved at falde ned over stolen over lige netop det her broderi, så kan det komme på udflugt med PostDanmark for 200,- incl. porto :)

Smil fra Maria
:)

6 kommentarer:

  1. Nej hvor er det sødt - jeg er egentlig normalt ikke til broderede krea projekter, men dette mønster er da bare al for bedårende, hva var dine planer med det?
    Go´aften :-)

    SvarSlet
  2. Jeg har desværre ikke brug for det, men det er godt nok sødt!

    Hvad med at klippe det i stykker og sætter motiverne ind i fx syet toilettasker eller penalhuse? Det har jeg set flere steder...det er super sødt.

    Lene

    SvarSlet
  3. Lene : Ja, det kunne man nok - men det med at sy er bare ikke det jeg har mest lyst til. Så hellere lade nogen der nyder det, lave det om til noget sy-værk :)

    Helle : Jeg havde planer om at forvandle det til "mellemværk" til en pigedyne, men det er for langt uanset hvad jeg gør.... Syns ellers jeg har målt flere gange, men åbenbart er det noget der er glippet... desværre. :(

    Og tak for de pæne ord. Det er 4. gang jeg har broderet det... nogle ting går aldrig af mode :)

    Kh. og god fredag til jer :)

    SvarSlet
  4. Hej, ligger du inde med mønstret eller ved du hvor jeg kan købe det?=)

    SvarSlet
  5. Hej, ved du hvor jeg kan finde dette mønster? min mand havde det og jeg er blevet vandt til at have det på væggen, men efter at vi er blevet skilt savner jeg det virkelig og kunne godt tænke mig at sy eller købe det

    SvarSlet
  6. Hej Maria. Det er utrolig flot arbejde! Hvis du har et tip til hvor du har købt mønstret, så er jeg meget interesseret! Hilsen Terese

    SvarSlet