lørdag den 10. december 2011

Made in China

Nogle gange kan man blive forbløffet over hvad ting skal koste....

Jeg havde for noget tid siden en idé om at jeg ville prøve at strikke et sofa-tæppe til en veninde´s sofa i noget tykt garn og enhver kan jo sige sigselv at tykt garn kræver tykke pinde - og nok i virkeligheden også en tyk og ikke mindst lang rundpind.

Sådan en fætter - altså en rundpind nr. 9 / 100cm. koster den famøse sum af 130 kr !!!!! i den garnbutik jeg normalt handler småting i. Det er godt nok grove løjer.... og derfor blev projektet bla. lagt på hylden. Indtil jeg så "faldt" over det igen i sidste uge i min TO-DO-bog....

Jeg har derfor bestilt et sæt tykke/lange bambus rundpinde på fantastiske Ebay.
Pindstørrelse 5½, 6, 6½, 8, 9 og 10. alle på 100cm. De er så kommet idag med anbefalet post kun 3 dage efter jeg bestilte dem.


Pris for alle 6 incl. porto :
5,50 $ eller 30,49 kr.

Så nu skal der strikkes....

God lørdag til jer derude.

Smil fra Maria
:) 

1 kommentar:

  1. Tak for tippet. De ser bare fine ud!
    Og god fornøjelse med projektet.
    /Liv

    SvarSlet