mandag den 30. januar 2012

Cupcake-ripple

Ja, det hedder det nok ikke - men farverne får mig til at tænke på cup-cakes.
Chokolade og softice-farvet....  
( uuhhh, det kan blive farligt at have liggende i ynglingsstolen ;) ) 

Jeg er ved at hækle et bølgetæppe til min stol.
Jeg kan stadig ikke komme overens med mit Projekt Pink, så det holder stadig ferie i garnkurven.
Og så må man jo lave noget andet, for det går virkelig ikke uden hæklerier... 


Chokoladebrun, lyserød og råhvid Kauni :)
Købt her :

Husk at der er 10% rabat på alt garn og fri levering, hvis bare du køber for mere end 100 kr og henviser til min blog. :) 

Mandagssmil fra Maria 
:) 

5 kommentarer:

  1. Det ser godt ud, dejlige farver som du har valgt :)

    SvarSlet
  2. søde farver du har valgt :-) og det var det mønster jeg kalder for zigzag

    SvarSlet
  3. Gitte : Taaark, det skal jo passe ind. Og jeg er faktisk ret glad for brun... :)

    Marion : Det havde jeg godt gættet, men der findes jo et hav af versioner. Med og uden huller, med små og store buer osv. Jeg er spændt på at se dit :)

    SvarSlet
  4. Hye Marie ved du hvor man kan finde det dejlige monster.... farverne er dejlige lige mine farver.. :)

    SvarSlet
  5. Hihi, ja, det er da godt nok nogle skønne associationer :-) Superlækkert ser det ud! Jeg kender godt det med, at man bare MÅ have et hækleprojekt i gang! KH tina

    SvarSlet