mandag den 16. januar 2012

Søndagshækleri...

Jeg har været alene hjemme i weekenden og jeg har prioriteret det gode vejr, "lidt" vand og en masse hækleri, frem for at sidde ved computeren - så derfor har her været helt stille på bloggen :)
Jeg syns det er tiltrængt at kunne trække stikket ud ind imellem og ingenting skulle.
Og jeg har virkelig NYDT det !!

Jeg er igang med det 3. kopi-tørklæde og jo flere jeg laver, jo flere forelsker jeg mig i ;)
Det her er til en af mine søde læsere, Mette og jeg glæder mig sådan til at sende det til hende.


Smil fra Maria
:)

2 kommentarer:

  1. De er altså også virkeligt lækre... Jeg har så KUN set kopierne og ikke originalerne, men jeg synes de er dejlige!

    Jeg kunne måske finde på at lave et selv... hvis jeg da får tid ind imellem at sy tøj til prinsessen, og hækle bamser til folket i blogland ;0)

    SvarSlet