lørdag den 10. marts 2012

Et nyt kapitel...

Idag er jeg officielt Mor til en teenager. 



Ynglingsdullen a.k.a min smukke pige, Emma fylder 13 år idag. 
Tænk hvor tiden dog er blevet af....  

Vi har været i København for at fejre hende med lækker brunch, og shoppetur på Strøget.



Træerne på Kultorvet -
"talte" ligesom til mit hjerte :D

Jeg valgte af forskellige årsager at stille bilen ved nærmeste station og i stedet tage toget. 


Og så blev der jo tid til lidt lapper :)
Nyd lørdagen. 

Kærlige smil fra Maria 
:) 

3 kommentarer:

  1. Tillykke med hende. Lyder som en dejlig dag. :-)

    SvarSlet
  2. Tak - det har det bestemt også været :)

    SvarSlet
  3. Tillykke med hende..... Ja min hun fylder snart 16... Tiden går bare sååååå stærkt....

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet