torsdag den 15. marts 2012

Give Away - igen...

Kender I LegeJunglen i Køge ??


Hvis ikke, så er det en god mulighed for at opdage det nu !! 

Jeg har nemlig fået fornøjelsen af at kunne forære en af jer 4 fribilletter incl. kaffe og slushice, til en hel dags leg - netop i samarbejde med dette dejlige sted. 

Jeg arrangerer selv en tur dertil hver 4. uge hele efteråret/vinteren/foråret, for singleforældre og deres børn - 
og fornylig holdt jeg Basse´s 4 års fødselsdag for børnehaven og familien der, igen med stor succes. 

De har bla. Sjællands hurtigste rutschebane, klatrestativer, hoppepuder, boldrum, spillemaskiner af enhver slags for de lidt større børn og når entreen er betalt er alle forlystelserne/maskinerne gratis. 
Man må iøvrigt have sin egen mad med og ellers har cafeen et lille udvalg af både mad og drikkevarer, til fornuftige priser. 


Det eneste du skal gøre for at være med er at skrive en kommentar herunder for første lod. 
Synes godt om på Facebook sikrer dig lod nr. 2. 

Jeg trækker en vinder 1. april, når jeg igen har været på søndagsbesøg i Legejunglen
sammen med tæt på 100 andre singleforældre og deres børn. 



Held og lykke
:)

Smil fra Maria 
:) 







5 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne være med! Ser ud til at være et sandt børneparadis. :-)

    SvarSlet
  2. Har lige været der og holdt føds'dag for yngstemanden og hans klasse. Genialt sted, hvor man kan bruge rigtig mange timer :o)

    Pøj pøj til jer der deltager og rigtig god fornøjelse.

    SvarSlet
  3. Jeg er helt med på 2 lodder:-)

    SvarSlet
  4. Jeg er også med på 2 lodder

    kram
    Kristine
    stinuss@hotmail.com

    SvarSlet