mandag den 8. oktober 2012

Fantasi-hækling, midt i strikketøjet.

Jeg skal ikke lade det være nogen hemmelighed at jeg faktisk allerbedst kan lidt at hækle og nu hvor jeg så har kastet mig ud i hele TO store strikkede projekter, så har jeg ladet fantasien løbe lidt af med mig.
Alle tankerne om de ting jeg drømmer om at lave - om at hækle. 
Og endda snart har alt garnet til.... 

28 ngl. Kauni fx. 
Dog til 2 forskellige projekter. 


Jeg samler til bunke. 
Målet er at lave et tæppe som fx. det her : 


Det helt klassiske oldemortæppe. 
Jeg syns der er noget fantastisk smukt over det. 

Selvom det faktisk overhovedet ikke passer i farverne herhjemme, så MÅ jeg bare lave det en dag. Eller nå ja, det tager jo nok lidt mere end en dag.... 

Derudover har jeg besluttet mig for at min seng skal forkæles med et sengetæppe. 
Farverne blir i denne her skala.


Tæppet KUNNE godt komme til at ende med at se nogenlunde sådan her ud : 


Eller måske helt anderledes, hvem ved. 
Der findes så mange fantastiske firkanter... 

Og iøvrigt så strikker jeg jo i øjeblikket, så lige for nu er det fantasien der får lov at hækle, mens jeg laver julegaver :) 

Laver I selv julegaver, og hvad ?? 

KH: Maria :)






1 kommentar:

  1. Jeg kan ikke prale med at lave julegaver, men har gang i adventsgaver til min søster ( julepynt ).

    SvarSlet