fredag den 5. oktober 2012

Her har I mig tilbaaaaage.... råbte hun !!

Jow jow den er god nok... 

Jeg har haft mange tanker omkring denne her blog. Følte at det blev et for stort arbejde og mere en pligt end en fornøjelse og valgte i foråret at trække stikket ud. 

Meeeeeen kreativiteten er tilbage sammen med mig, og nye projekter har været og er i støbeskeen og jeg glæder mig over at skulle vise jer dem.

Og TAK !!! For alle jeres søde, dejlige og opmunterende mails og kærlige spark bagi. Det er i høj grad jeres skyld at jeg er tilbage på pinden :) 


Min sommer er gået i broderiets tegn. 
Jeg "kom til" at fortælle et sted i Blogland at jeg laver de efterhånden berømte Fugletræer og det satte lynhurtigt en steppebrand igang og et væld af emails væltede ind på den konto :) 



Efteråret er igang og det står bla. på "islænder-strik" til den store guldmedalje. 
Opskrift følger en af dagene :)


Og hvad vinteren bringer... 
Det vil tiden vise :) 

Tak fordi I ventede så tålmodigt på mig. 
Jeg håber at jeg kan blive ved at inspirere jer, på samme måde som I dagligt har inspireret mig, mens jeg har været fraværende.

Rigtig god weekend fra mig til jer 

KH: Maria :) 













8 kommentarer:

  1. Velkommen tilbage kram herfra

    Kan da godt forstå folk blev vilde med dine træer så flot!

    ja lune trøjer skal der jo til

    God weekend til dig også

    SvarSlet
  2. Velkommen tilbage :-) hvor er dit træ fint, kender det slet ikke ! Hvor stort er det ?

    Det første senge tæppe du havde til salg i april.. er det stadig til salg ?

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  3. Tak de damer :)

    Marianne : Der er 4 forskellige træer. Forår, sommer, efterår og vinter :) Og de er meget populære. Det er oprindeligt et broderi fra 1970, så man kan være heldig at finde dem på loppemarkederne :)
    De måler ca. 20<30 og passer perfekt i fx. en ramme på 30x40. :)

    Kh. Maria

    SvarSlet
  4. Rigtig sødt broderi - har også set de originale fra 70´erne og der er noget hyggeligt over at der er et for hver årstid.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  5. Velkommen tilbage - sjovt nok så havde jeg de samme overvejelser mht min blog i foråret. Det ER virkelig en stor opgave at blogge., og det kræver et overskud. Jeg havde også en længere periode hvor jeg 'trak stikket '. Men nu dejligt at være tilbage :-).
    Go weekend

    SvarSlet
  6. Dejligt du er tilbage, jeg har faktisk savnet din dejlige blog, og også været lidt bekymret for om " der var sket noget", så velkommen tilbage fra mig i Hedensted.......

    SvarSlet
  7. Velkommen tilbage Maria - Skønt at du er på bloggen igen!:0)

    SvarSlet
  8. Velkommen tilbage. Pudsigt jeg tænkte igår på hvornår du mon dukkede op igen :-)

    SvarSlet